Malaysia Boleh!''

Seperti yg suda diketahui oleh sluruh rkyt Malaysia,
Malaysia telah memenangi pingat emas bolasepak
Sukan SEA Laos 2010
(Alamak, skema pulak ayat aku kt atas tuh)
Tahniah Malaysia..!
Ni berkat doa kite2 jugak...
Korang berdoa x? Hopefully you did...

aku jugak mau wish korang Selamat Tahun Baru Maal Hijrah...
da 1431 taon da kaum Muhajirin Mekkah hijrah ke Madinah..
Klau ade mesin mase, da bleh tinjau da keadaan sebenarnyer...
Moga di tahun baru ni, semuanya lebih baik dari tahun lepas..
Jangan ingt celebrate Masihi je tapi Hijriah ta tau ape2..
Harap2 ta de la yg mcm tuh...

Apsal la citer Papadom yg aku download ni ta bleh2...
geram sia...seperti melukut di tepi sawah...
(saje je buat peribahasa baru..hahahaha..)
ari ni sehari ta layan lagu Muse...
Agak memelikkan...tapi setiap hari, setiap saat menjadi semakin boring...
otak blur tetibe tak tau nak buat ape cuti2 ni..
Nak study or bace bku of koz malas..
nk kne ade insentif dlu baru buat kot...
and satu hal lagi..gadget aku rosak...
mls betol nk betolkn lagi...

sekarang suda pkol 12.40 am...
ape yg aku tulis kt atas tu tak mcm slalu yg aku tulis kt tmpat biase...
sbb da blur giler...so im off la...bubye...Assalamualaikum...



-Entry sent through MySpace Mail
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment

What do you feel?