Hahaha. Bengang seyh!

 Assalamualaikum.

Post ni temanya mengaibkan diri aku sendiri.

Bangon2 check phone. Check recent outgoing call. Waa, phone digunakan.
Check plak log. 14 minit no tu. Menyirap kejap pagi2 tu.
Suspek utama, sepupu aku. Tapi die ta de. Mengamuk kejap. Anta msj kt cousin aku tu.
Lepas geram kt someone very special. Sorry kau jadi mangsa.
Balik skola, jumpe cousin aku tuh. Die bebel dlu kat aku bile mase plak die gune kedit aku.
Upenyer that call actually incoming larh. Speechless and thoughtless for awhile.
Buat2 tak tau. Biar die bersuara sendiri. Sampai skrng bengang. Pandai sangat la tu.

Moral of the incident 

Don't blame someone tnpa usul preksa. Tapi bukannye aku ta preksa. Check tapi salah. Maklumlah. Pagi2 buta la katekan.

LY, M!
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment

What do you feel?