Huh! Kegilaan!

Assalamualaikum.

Sekali lagi,
aku menjadi biol buat kali ke dua.
Alkisah, aku ikot gi pasa ngn akak aku.
Mase balik, die singgah bank kt tambak kejap.
Lepas die kluar, aku pon yang duduk seat depan sebelah akak aku tukar ke seat driver.
Mak aku plak sebagai big boss kt blakang. Wakaka.
Akak aku dtg, aku kunci pintu, suruh die duduk kat sebelah aku. Hahaaha.
Maka bermulalah kegilaan aku.
Drive dari tambak Pontian tu smpai rumah.
Keter pon ta bnyak sbab da malam.
Oleh kerana da terbiase ngn kelajuan,
so skema giler la drive slow. Aku pon speed
Nasib baik ta de polis. Selamat! Alhamdulillah.

Aduh!
Aku diambang kedemaman. Tidak! Exam 2 ari lagi.
Kalau demam cam mane na achieve target.
Aiya! Mati woo. Arap2 ta demam. Jangan demam la!

To 3 Setia boys,
Hahaha. Lepas ni jangan arap korang bley menang bola lawan ngn RK.
Star kitorang da balik, Kasha. Hahaha. Walaupon die ex-Setia tapi die da RK.
Sebelom ni dia ta de pon kitorang bley fight. Inikan lagi die ade. Haaha.
Tahniah kt die sebab menang emas MSSM 4 x 400m L15 for Johor.
Woo. Banyak duit arh skrng. Dengar citer dapat 1k. Enjoy your money.
Semoga beberapa tahun akan dtang kau jadi wakil Malaysia pulak.
Tahniah sekali lagi. Woohoo.!

Da la. Malas na tulis panjang2. Cya!
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment

What do you feel?