One more day!

Assalamualaikum.

Semalam datang skola awal.
Pkol 6.40 pg. Kalau tak, awal lagi.
Sebab tunggu bapak aku balik. Na salam ambik berkat.
Gi masjid balik lmbt plak. Last2 pegi jugak.
Nasib baik jumpe tngah jalan. Dapat gak salam.

For yesterday, paper sivik ngn Pendidikan Islam.
Sivik cm bese. Senang tapi ade gak yg buntu.

For Pendidikan Islam,
pon agak senang gak. Aku target above 90.
Tapi bosan tu jawab 2 jam. Penat dok kusi lame2.
Ta boleh ke cepatkan mase. Bosan!

And for today,
it's my favourite subject. Science. Hahaha.
Aku ta benarkan 'beliau' memintas markah aku lagi skali exam kali ni.
And subject for the worst result in last exam, KHB.
Cm bese. Science boley la. Kertas satu check balik bnyk gak slah.
KHB? Aku redha dan tawakal je la.
Hahaha. Dapat C pon da untung.

Dua hari da datang awal. Harap2 esok dpat dtg awal lagi.
Bagos bagos. Sebab baru na baca balik kat kelas dgn aman dan tenteram
And for today, best dapat dengar citer2 kau.
Kesian budak tu. Hehehe. Tape ta pe. Jgn manje sngt ye. Hahaha.

So, it's just one more day before we all can sleep & rest in peace.
Yahoo people!
Tapi for first week je la. Then second week ade kelas pulak.
Ta pe ta pe aku suke. Hahaha.
Minggu depan aku ta de kot. Kalau jadi, aku g motivasi kt N9.
Kalau jadi la. Kalau ta jadi pon bagos jgk.

That's all for today. Bosan kan? So see you guys later!

  ♥♥♥♥      ♥♥♥♥                           ♥                 ♥
♥♥♥♥♥♥  ♥♥♥♥♥                          ♥                  ♥
  ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥                            ♥                  ♥
     ♥♥♥♥♥♥♥♥                             ♥                  ♥
        ♥♥♥♥♥♥                               ♥                 ♥
          ♥♥♥♥                                    ♥             ♥ 
             ♥♥                                         ♥ ♥ ♥
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment

What do you feel?