Apsal nak kne tulis tajuk post? Malas na pkir la.

Assalamualaikum.

Argh! Apsal bilik aku sepah ni?
Bilik sepah, na study pon cm ta de smngat.
Ta pe la. Nanti cuti den kemas la. Harap2 tercpai target.

Hahaha. Minggu ni, tiga orang kawan aku tanya pasal masalah masing2.
In other word, dijadikan rujukan la. Aku ni nmpak ok ke? Bagos la klau gitu.
Tapi asyik aku je ditnya. Aku na jugak kongsi problem. Haha.
Nasib baik Shafiq ley pham. Aku pon ta pena bagi pape hrapan pon. Lega~

Rimas betul aku klau msj masuk kt phone. Buat penat na reply je.
Tapi Alhamdulillah. Ta de msj msuk. Bagos! 
Klau ade pon Maxis je yg anta. Hahaha.

Argh! Students SMKAB, stop doing benda bod*h la.
Aku geram & sakit ati betul giler. Wat kes paling bangang.
Nak mam*os pe? Nyusahkan orang je. Kesian ckg aku.

Adeyh dey dey! PMR 3 bulan je lagi.
Trial plak kurg sbulan. Tapi mkin lame mkin mlas.
Ape la na jadi ni kan. Ni la susah klau kurang dorongan.
Ta de ke reward yg besar sket? Hahaha.

Ok ok. Research done. Festival Sains & Teknologi Negeri Johor 21-22 Julai.
Ckgu ta inform pape pon lagi. Entah tau ke tak tu. Harap2 die tau la ye.
Sebab buat penat je menang daerah tapi ta compete negeri. Z z z z z . .

Miss my holiday at PD two weeks ago.
Tapi malangnya, satu nikmat paling besar aku ilang masa kat sane.
Nafsu mkan aku ta de lgsng kt sna. Padahal pasar lambak kat sane mmg gempak la.
Macam2 ade. Tapi ta dpat rase pon.
Mkan sekali, tu pon siket giler. Than smpai esoknya.
Pastu mkan 3 suap da knyang. Pastu plus sakit perut lagi. 
Baper pluh kali tah pegi toilet. Perut rase ketegangan. 
Ni masok angin punyer pasal la ni. Ta mkan tapi perut kembung. Haish.
Pape pon, pegi PD mesti la mandi.
So wlaupon sakit sket, mandi tetap mandi.
Memang ta puas la. Mandi swimming pool and pantai.
Waa best. Naik banana lagi. Bagos la klau dpat pegi lagi.

For FIFA World Cup 2010 final, aku skong team lemah sket.
Aku skong Netherland la. Haha. Spain da menang ari tu bagi can team lain la.
Tapi klau klah pon kesah plak aku. Bukan Malaysia pon yg main.

Ngntok sia! Tido is better la. Tata people o/


Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment

What do you feel?