Liar is wild!

Kejahatan dilakukan oleh Shafiq kat aku semalam.
Aku saje je tunjukkan kotak gula2 Eclipse aku tu kat budak2 kelas ni.
Penuh lagi. Pastu diorang kononnye syak aku tak puasa bawak jajan gi skola.
Pastu Shafiq bukak zip kt blakang beg pastu pegi kuarkan.
Teka ape kat situ.
Haha. Sampah2 jajan yg da makan.
Pergh! Diorang syak aku mkan la tu. Kononnye la. Lagi bertambah tambah syak.
Hahaha.

Sebenarnye plastik2 sampah tu da lame ade dalam tu.
Aku kan pencinta alam. Ari tu na buang ta de tong sampah.
So aku simpan la dalam beg aku. Tapi lupe nak buang.
Sampai la sekarang. Ta smpai ati nak buang smpah tu mrate rate wlaupon kecik, ye.
Hahaha.
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment

What do you feel?