Wah! "Terima Kasih" kerana menyusahkan saya!

Argh! Sekor minatang ni memang menyusahkan hidup betul la.
Dah la aku connect through wireless router tapi tak de connection.
Gune direct macam senang (dalam bahasa Indonesia) pulak.
Benda ni la yang selalu buat hal.


Aku rasa minatang ni da lama hidup kot.
Dia main2 pulak ngan aku. Mintak kene hempas rase nya.
Tengok la service provider dia sape, kalau bukan *StiMax.
Eh, aku salah taip kot. Ta dapat kawal.
Dari dulu minatang ni suka buat hal.
Dulu dah tukar baru tapi kasi tukar yang same senang (dalam bahasa endon) je macam dulu.
Aduh! Terseksa aku guna benda ni. Macam dog je. Dah laa..
Comments
2 Comments

2 comments:

truelyYUNA said... [Reply]

kesian ko azam .
asal tak panggil aku awal2 nak bantu kau .
hahas .
haa ! dalam nak buat lawak jugak .
sengal :)

Ajam said... [Reply]

Aduhai penyanyi Dan Sebenarnya,
kalau aku panggil pon, ape yang mampu kau buat?
Kau hanya mampu berkata tajuk lagu Aizat je
'Hanya Kau (aku ler) yang Mampu'.
Aku buat lawak mana lagi? Haha. Kau ni, kalau tak cakap ape yang aku tulis tu lawak ta boleh ke?
Kau hyper kot. Hahaha. Eh, aku ngutuk ke. Sorry. Tak kot.

Post a Comment

What do you feel?