Haa! Soalan tag!

Assalamualaikum. Owner blog ber'URL http://lovemylildiary.blogspot.com telah tag saya untuk spesies ini. Sila lihat. Kerana saya nak buat da ni. Hehe.



1 . apakah status anda ?
Kenapa soalan ni senang sangat? Yang lagi susah tak de ke?
Aku single la. Takde sape pon yang nak terima aku hah. Haha.

2. ceritakan tentang diri anda 
Ok, what's about myself. Let's see.
My cyber friends use to call me Ajam. And aku suka tu.
Aku ni tak la baik sangat. Yang jahat2 semua aku la. So, tolong takot ngn aku k?
Aku sangat suka tentang sains terutama sekali sains angkasa.
Kenapa sains? Well, kalau kita dapat buat a new discovery that can change the way people love, isn't that great? Hehe.
My life is all about people around me and things with it.
For example, my phone, my PSP, my songs. Don't steal them if you don't want me to steal your head without your body.
I love emo songs. Especially acoustic one. 
Sometimes, aku suka mengkaji orang jugak ye. Itu saja.

3. ceritakan tentang blog anda
Blog ni di'create sekitar akhir tahun 2009 sebab aku bosan dok rumah cuti sekolah ta buat pape.
Blog ni mengisahkan tentang diri aku dan orang di sekitar aku.
Kalau nak masuk dalam blog ni, be around me la. Hehe.
(macam la blog ni femes sangat smpai ade orang na berebut-rebut na masuk dlm blog ni kan?)


4. apakah pandangan anda tentang dunia blog ?
Dunia blog ni sebenarnya can be part of our hobby.
Bila kita sangat minat dalam bidang ni, ape2 pon yang terlintas dalam pikiran tu sekecil-kecil benda pon, tetap boleh diolah menjadi satu entri yang sangat baik. Unfortunately, I'm not really into it. Hehe.

5. nasihat anda kepada rakan anda yang baru nak buat blog
I'd say no! Haha. No I'm just kidding.
Aku sangat la galakkan yang masih ta de blog tu marilah start dengan benda ni.
Ramai-ramai kita meriahkan lagi dunia blog tempatan ni, ok?

6. nyatakan keunikan kepada blog anda
Yang ini bukan ke sepatutnya readers yg jawab? Haizz..Tak pe la aku jawab.
Aku rasa macam ta de pape keunikan kot. 
Yang uniknya ialah penulisnya, aku. Cara penulisan ke ape ke.
Hehe. 

7. sampai bilakah anda akan menulis blog dan apakah impian anda dalam dunia blog.
Selagi aku minat dengan benda ni, selagi tu la aku akan try kongsi pendapat dan pandangan aku tentang dunia dan persekitaran ni sama-sama ok?

8. tag empat orang

Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment

What do you feel?