I super love speed!

Greetings, readers! Assalamualaikum juga!

Waaa. Last few days, abang aku usha2 internet pasal kereta2 sport kat Malaysia ni.
Then terjumpa la pasal Satria Neo Lotus Racing punyer kete.
Die tulis kat situ, it takes 9.2 secs to reach 100km/h.
Then abang aku pon ckp ngan aku.

'Nanti abang na test kete abang tu plak. Nanti Ajam tengokkan tau.'

Waah. Aku suka.
Kete die kete wira je. Tapi da modified dalam daa. 
Bunyi ekzos memang aku suka la. Pastu brek die punyer la best.
Aku da test drive da. Memang best la brek die sume.
Momentum die cpat gile menurun. Haha.

Ok tadi baru kejap, abang aku ajak pegi test die punyer masa untuk smpai 100 plak.
Then dari simpang kuar umah aku tu smpai lpas klinik meter da jejak 100km/h.
Aku yang set kan time die tu. First attempt masa die 12.2 secs.
Then second attempt buat dari kangpung tengah smpai la rumah.
Aku kira and tengok meter and set kan stop watch tu.
Result die 11.5 secs. Ok la tu. Haha.
Smpai mana entah 100km/h tu aku lupe.
Tapi yang penting, lepas da jejak 100km/h tu, abang aku tros speed smpai 140.
Depan balai polis lak tu wat cam tu. Aku plak teruja gile duduk dpan tu.
Slalunya speed laju cmtu kat highway je. Ni jalan kampung. Pergh memang best.
Ok ok jangan risau, aku takkan tak bwak laju punyer klau drive k. Hehe.
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment

What do you feel?