Ianya adalah satu anugerah! (It's an award!)

Assalamualaikum...
T'et! Bunyi tone msj aku. Haha. Tah pape sia.
Miza mengatakan agar aku mengambil award ini daripada beliau.
Maka saya pon memeriksanya la kan. Haha.
ok baiklah. Terima kasih beri-beri (ni penyakit kan?) much kepada beliau.






1. Berikan satu nickname kepada saya (pemberi award)

Err, ape ye. Si manja? Whahahaha! Kan kau suka. ;-)

2. Ucapan untuk pemberi award

Selamat malam ~
Tidurlah, sayangku~
Siangkan tiba bercahaya~
Bermula baru, semua untukmu~::
 
*hehe. Lirik lagu Abg Faizal Tahir. Sesuai kot sebab die dah tertido. Hahaha.
&
Terima kasih cinta ~
untuk selamanya ~
 
*sebenarnya thanks kerana mengingati aku untuk award ni. Hehe
 


3. listkan 6 artis, band,group yg korg minat

Muse
Secondhand Serenade
Paramore
Heliza Helmi
Lisa Surihani
Miss Suzana

*Suzana lagi. Padahal nama tu tak wujud pon dalam hidup aku. Hehe.

4. Bagi award ni dkat 10 blogger yg mempunyai blog yg cantik dan cun

Suzana (Suzana lagi)
Mastura (Ni bukan nama pengetua aku ke? Haha)
 
Dan sesiapa sahaja yang perasan blog die cantik and cun. Haha. Jahat kan aku punyer ayat tu. Hehe.
Tak la. Aku serius. Korang punyer blog semua cool gila. Tapi aku punyer hot. Hahaha.
Sampai di sini saja. Kembali to see around k. Hehe.
Comments
4 Comments

4 comments:

Fathiah Khairuna said... [Reply]

hahaha ! azam .. blog aku lawa ke ? tak pon ..
huu

Ajam said... [Reply]

Lawa la tu. Simple je.

Anonymous said... [Reply]

hahahha..nama bapak aku 2 Ajam..ngeee

Ajam said... [Reply]

eh mintak maaf. Sgalanya tiada kne mgena dgan sgala yg hdup mahupn yg tlah bkerja. Hrap maaf

Post a Comment

What do you feel?