Bila aku bosan . . .

Argh! Kenapa la aku ta tido tadi petang awal-awal. Mesti aku tak miss waktu malam kalau aku tido awal tadi. Aku rindu parents aku la. Haha. Aku terbangun balik pukul 12 tadi. Pastu aku terus malas na sambung tido. Boleh je kalau aku sambung, cuma malas. Pikirkan ada keje nak kene buat. Keje task my daddy (alah daddy pulak), pastu keje aku lagi yang ta nak macam banyak pulak. Haha. Aku ni dah lah makin malas. Tak de semangat langsung. Adeyh...

Betul kot cakap budak-budak ni, kalau aku satu kelas ngan diorang, aku takkan belajar sebab terpengaruh dengan diorang ni jadi setan. Haha. Mana ada diorang ni setan. Haih... Tapi memang aku da lama mengimpikan nak satu kelas ngan diorang ni. Kenapa la lelaki siket sangat kat kelas aku ni? Adeyh tension tol asyik ngadap muka pompan je ramai-ramai. Sabo je lah....

Haa.. Ni citer pasal Khalid ni. Aduhai Khalid
, jaga lah Sara tu baik-baik. Dia sayang kau gila tu. Kalau dia pegi kat orang lain, kau jugak yang merana hati sanubari tiap-tiap hari kan? Dah lama tu couple bertahun-tahun, rugi la kalau kau biarkan je ape nak jadi, biar jadi. Pastu kau biarkan dia mengalah? Oh tidak. Bahayanya kau. Nak balas dendam pon jangan lama sangat. Siket2 suda. Laki ta cool majuk lame2. Haha. Pergh! Rugi rugi. Jangan buat lagi. Dia tu memang terbaik la untuk kau. Setia gila kat kau. Sayang gila kat kau. Walaupon dah lama gila kan? Aku ingatkan dia yang bosan dengan kau, tapi dia yang cakap kau da bosan dengan dia. Waah! Dia terasa kau jauh. Dia nak kau dekat balik! Pergh!

Tadi aku kat pesta buku pon dia ade cakap, 'Nanti aku bagitau pakwe aku balik ni karang..' Pergh! Dia ingat kau tu! Dia nak mengadu kat kau. Tu maknanya die memang perlu sangat kau dalam hidup dia. Pergh! Kalau lah aku dapat girl camtu, memang taraf restoran hotel 5 bintang aku jadi waiter yang setia untuk dia. Hahaha. Tak pasal-pasal.

Adeyh, sekarang pukul 1.40 pagi. Entah bunyi ape tah kat luar tingkap tu. Jangan buat bunyi yang mencurigakan boleh tak? Haha. Esok dah la sekolah. Hadui... Dah la. I'm off. No more post after this.
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment

What do you feel?