Habbo! Waah! Nak main balik!

Hoollla people. Selamat sejahtera ke atas kamu semua!

Kalau dari entry lepas, last skali aku cakap aku ada na citer something pasal satu gambar kan? Yea! Itu lah gambar room Habbo aku yang ter'cool pena aku deco untuk di'submit dalam satu contest mingguan Habbo. Tapi aku tak menang pun. Cis! Animal!

Aku excited gila ni. Aku rindu gila kat Habbo. Aku pena cakap kot, kat situ la aku meng'improve'kan English aku yang super sucks ni. Haha. Semalam kot, aku ada submit untuk mintak tlong dapatkan balik Habbo aku yang kononnya ada banyak barang berharga kat situ. Alaaah.. Aku tanya cam ni la...


Then aku pon menantikan reply dari pihak diorang apa yang diorang nak buat supaya Habbo aku dapat main balik. Haaaa.... Memang excited kot aku dapat reply tu dalam email aku. Ini dia apa diorang bebelkan.

Hampir semua apa yang diorang nak tu aku boleh bagi. Masalahnya, aku ada la terlupa. Dia tanya berapa banyak beli Habbo Coins dalam tu? Mana lah aku ingat. Lagi satu. phone number aku buat beli minatang tu, yang ni aku ta pasti. Harap2 lah phone number sekarang. Ok sekarang aku nak balas. Nantikan saja apa yang bakal dijawab oleh mereka. Woohoo!
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment

What do you feel?