Hikayat Merong Mahawangsa! Waah! Aku teruja!

Tahu kan semua yang cerita Malaysia, Hikayat Merong Mahawangsa akan berlepas ke panggung esok.
Pergh! Sure gempak giler citer ni! First time in Malaysia!
Kos filem 8 juta tu. Ditayangkan di seluruh dunia.
Cerita ni tajuk die untuk tayangan kat negara Eropah ialah

THE MALAY CHRONICLES: BLOODLINES




Waah! Die punyer poster pon da gempak!
Aku ta sabar nak tunggu berapa banyak kutipan cerita ni worldwide.
Agak2 ade tak mencecah puluh juta? Hehe. Mudah2an la.
Sokong industri Malaysia! Yeah!!

Ok. Sekarang, mari usha die punyer Trailer yang giler gempak tu.
And you'll see why this film aku kata berbeza dengan cerita Malaysia yang lain.


Haa! Best kan grafik citer ni berbanding citer Malaysia yang lain?
Kalau lah kat Pontian ade cinema, memang esok gak aku pegi tengok. Hahaha.

Ok. Itu pasal cerita die. Sekarang pasal Original Soundtrack (OST) die pulak.
Anuar Zain - Sedetik Lebih
Waah! Aku layan kot lagu ni.
Oh ye. Versi English pon die ade buat jugak.
Memories Remain tajuk die.
Ok sekarang, mari layan lirik dan lagunya. Hehe.
Setiap nafas yang dihembus
Setiap degupan jantung
Aku selalu memikirkanmu

Dalam sedar dibuai angan
Dalam tidur dan khayalan
Aku selalu memikirkanmu

Ternyata ku perlukan cinta dari dirimu sayang
Barulah terasa ku bernyawa

Kasihku…ku amat mencintai kamu
Kerana kau beri erti hidup
Ku kan terus mencinta sedetik lebih selepas selamanya

Di kala penuh ketakutan dengan badai kehidupan
Ku bersyukur adanya kamu

Biarlah kehilangan semua yang dimiliki di dunia
Asal masih adanya kamu...



Dan ini pula versi Englishnya


Lirik malas la nak letak. Haha. 

Wah! Sama-samalah kita nanti kan ye. Cya!

P/s : Puas hati dengan reaksi penonton time member2 aku buat persembahan drama untuk pertandingan sempena minggu anti dadah tadi. Watak aku ta banyak. Haha. Tahniah la ye korang.

Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment

What do you feel?