Next to own . . . .

Woollla! Lalalala! 

Tadi aku tengok magik! Percayakah anda? Tidak bukan?
Yeah! It's literally a magic. It's even exist around you or we can just say, you're using it right now!
Teka la ape aku nak lepas ni?


Video tu lama. Satu jam lebih. Ta pya tengok la.
Tapi klau nak tengok pon aku ta mintak kene bayar. Free je.
Tengok la klau nak tau kemagikan iPad 2 tu. Waah!
Kalau lah aku ada banyak duit, aku beli terus kat airport time kapal terbang yg bwak spesies ni baru mendarat. Hahaha.

Eh, aku cakap minatang ni magik?
Of course la. Kau boleh ke cipta barang macam ni tanpa wujudnya beliau?
Tentu tidak bukan? You even ta tau pon camane die boleh jadi camtu kan? Waah..
Tak pe. Dalam idaman ni. Hahaha.



Aku ada banyak keje nak buat! Tau tak! Dah lah tension dengan persekitaran.
Cikgu lah budak-budak lah bilik lah!
Sape pulak la yg buat bilik aku sepah time aku pegi kem ni! 
Tak de sape yang boleh sepahkan bilik aku kecual aku tau! 
Ok ok. Aku kena off sekarang. 
.PC's off~ Away from phone~ Stick to my study desk~ Open the books~ Then sleep on it~ 
Hahaha. Tata lalala!
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment

What do you feel?