Kenapa Justin Bieber patut dibenci

Telah dinyatakan bahawa saya adalah salah seorang hater si Justin Bieber ni. Sebab apa agaknya ye? Hahaha. Sukati aku la nak benci dia sebab apa. Banyak sebab kenapa aku benci dia ni.

First, sebab dia bajet bagus. Suara macam pompuan ada hati nak nyanyi. Dey! Bole bola la eko....

Second, sebab dia tu kecik lagi. Eleyh budak ni. Umur baru belasan tahun dah ada hati nak jadi superstar yang tak de haters. Benci betul aku. Kau tu budak lagi, belajar je la. Mengada-ngada betul.

Third, dey budak, pikir suara perempuan kau tu sedap sangat ke hah? Oooh tolong lah, kalau lagu dia play kat radio, aku janji aku tukar. Aku benci dia ni macam mana orang benci si Rebecca Black yang nyanyi lagu Friday tu. Umur baru budak UPSR mengada-ngada nak menyanyi pulak. Pegi belajar lah budak!

Ok, dan yang terakhir untuk yang aku nak tulis ni, yang sepatutnya akan mempengaruhi semua orang supaya ta payah minat dan sepatutnya benci kat die ni ialah, dia ni berlagak, bajet bagus, bajet da famous jadi superstar yang hebat kat dunia ni dah nak mengada-ngada. Eeiih! Malas la aku nak cerita lagi Baca lah sendiri minatang ni.




Memasuki 10 minit lagi sebelum jam 9 malam, sementara menanti detik permulaan, tiba-tiba
suasana sekitar pentas sedikit tegang. Semuanya berlaku disebabkan petugas media yang terdiri daripada jurukamera dan jurugambar tidak dibenarkan menangkap gambar si comel tersebut.
Situasi itu menyebabkan petugas media dan pihak pengurusannya bertekak kerana mengikut prosedur yang telah ditetapkan sebelum ini, pihak media telah dibenarkan untuk merakamkan gambar dan visual untuk tiga buah lagu awal dendangannya saja.
Difahamkan arahan tersebut dikeluarkan sendiri oleh Justin Bieber yang comel itu kerana kononnya dia telah kecil hati dengan pihak media tempatan yang telah pun menangkap gambar sewaktu ketibaannya bersama buah hatinya, Selena Gomez di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA), petang semalam.
Gambar yang dimaksudkan yang buat dia bengang
Remaja kelahiran Kanada ini, dikatakan berang kerana gambarnya bersama kekasih hati dirakamkan menerusi lensa jurukamera.
Di sebabkan itu, penyanyi berusia 17 tahun ini mengambil keputusan untuk tidak membenarkan mana-mana petugas media cetak atau elektronik mengambil gambar dan visual konsertnya.
Malah, dia juga mengugut untuk tidak memulakan konsert selagi petugas media ada berdekatan pentas dan berhasrat untuk merakamkan aksinya. Sikap Bieber yang dilihat kurang professional, besar kepala atau kekwat itu sememangnya menyusahkan pihak media yang bertugas.



Untuk berita penuh, baca lah kat sini ye. Click here

So mari kita sama-sama ban si budak bibir ni. Hahaha. Baca la berita penuh tu ye. Hehehe.
Yang penting, aku memang tak suka si budak dia ni. Hahaha. Dengar cerita haritu time dia sampai sini, cuaca petir petir kan kat KL? Hahaha. Cuaca pon tak suka si mamat ni. Ok my writing ends here. Salam...
Comments
2 Comments

2 comments:

nurul ain said... [Reply]

saya pinjam eh artikel ni,nak letak kt blog..ngeh3

Rara Amira said... [Reply]

alaa da ar aqu mnt gak Jb UHUU

Post a Comment

What do you feel?