Apa dah jadi pada aku? (Part 2)

Haaa... Lai la kita sambung the second part of 'What have I become?' ni. Hehehe.
Last post aku cakap aku ade banyak benda nak buat kan? Ye la... homework dan keje2 lain tu. Ni aku nak citer pebenda nya yang aku nak buat.

First, aku nak siapkan dulu buletin sekolah. Tak tenang betul tiap2 hari nak kena lari dari cikgu. Hati tak tenang la, pastu cikgu tanya aku da ta dapat jawab da.
Second, aku nak siapkan keje sains aku. Hahaha. Keje sekolah la.
Third, aku nak siapkan folio RC aku. Tau apa je yang aku dah buat sebelum ni? Aku dah buat frame untuk kertas A3 tu. Haahaha. 'Banyak' kan?
Fourth, aku nak hantar pernyataan masalah aku kat cikgu RC. Ramai dah yang da dapat 10 markah tapi aku baru 2 markah. Tu pon sebab aku baru hantar sekali je. Haih...
Aku nak siapkan note chemistry and physics aku. Aduhai...Camane 'saintis' cam aku boleh tertinggal ni. Tak boleh jadi ni. Sebagai 'saintis', AKU BERJANJI AKAN BERUSAHA BERSUNGGUH-SUNGGUH UNTUK MENDAPATKAN MARKAH TERTINGGI UNTUK CHEMISTRY DAN PHYSIC UNTUK MID-YEAR EXAM NI. Errr, biology aku na tak janji. Hahaha. 
Fifth, aku nak siapkan note sejarah and study sejarah. Haha. Serius, macam tak belajar pape je subjek sejarah ni. Hari tu dapat A- kot. Budak STF cakap A- tu A sampah. Cis.. Tau lah pandai. Hahaha.
Sixth, aku nak jadi pro in Add Math. Haih... Dapat C je hari tu. Hampeh bonar..
Seventh, aku nak siapkan barang sekolah aku! Tak berbasuh lagi kasut aku minggu ni. Argh biar lah. Basuh tiap2 minggu nanti rosak pulak. Aduhai... Dah la. Cya!


Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment

What do you feel?