Habbo aku kena hack!

Hahahaha! Habbodo aku kena hack. Memang fun gila rasanya. Entah siapa la penghibur hati aku tu yang meng'hack gua punya aset beratus ringgit dalam Habbo tu. Pergh! Memang baik gila orang tersebut.

Cun tak cun je credit aku dari 151c dah jadi transformers men'transform'kan dirinya menjadi 2c. Wah? Kehebatan apakah yang sedang berlaku ini? Yang lebih tak menggunakan lagi, ada ke patut dia tukar warna kulit aku dari putih pucat jadi hitam legam macam tu? Pakaian aku yang serba putih tu semua trademark aku tu kat Habbo dulu-dulu. Ye dulu-dulu. Sekarang tak dah. Sebab dah banyak dah negara yang digabungkan. Kalau dulu, Malaysia, Singapore ngan Philiphine gua pegang! Haha. (yang ni aku tipu)

Bukan itu sahaja, barang-barang aku kat dalam Habbo tu pun hilang jugak. Aku tak kata licin terus sebab memang ada lagi. But just see what's left? Only some piece of crap and surely can be thrown on your PC Recycle Bin (ni pun tipu jugak). The hijacker left me with my free Habbo pet, Laili, a little pieces of CDs, Traxmachine, and starter furni, which is strictly untradeable. Eh, why didn't you just change my password and take all my popularity (among my friends only) and enjoy your happy life? Isn't it a lot more easier? And don't worry, I won't bother retrieving my Habbo anymore as it now means nothing to me.

But nevermind la. I don't really feel so frustrated or thinking about suiciding. Know why? I'm no longer an active Habbo. All my friends have gone missing in action, but not who have survived in Facebook friendlist. Habbo has become more lag and lag every single day. But the only reason why I quit Habbo earlier is because of friends. All about friends. Seriously, bila aku teringat lepak sama-sama kat satu room tiap-tiap malam dengan orang-orang sama, aktiviti sama, aku sedih. Haih... Dah la. Elok-elok nak marah tadi dah bertukar pulak mood aku jadi sedih ni. Hahaha. The moral of the post, jangan buang sampah merata-rata. Sayangilah alam sekitar kita, ok?
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment

What do you feel?