Keputusan DiGi WWWOW Awards. Eh, tak adil kot.

Assalamualaikum..... At last, result for the DiGi WWWOW Awards has been revealed. And I expect that Oh! Media punya sites akan menang. Tak semua pun, sikit jadi lah. Tapi, wua! Aku sedih diorang tak menang. 
Here is the result





From the above page, the results can be conclude as the following
(Taken from here





  1. Best Internet For All Idea : A.F.O Radio
  2. Best Internet Good Award : Petfinder.my
  3. Blogger of the Year : Anwar Hadi
  4. Fave Malaysian Female Online Celebrity : Stacy
  5. Fave Malaysian Male Online Celebrity : Nicholas Teo
  6. Fave Person Over 40 : Brandjontan
  7. Fave Person Under 15 : Let It Be
  8. Fave Tech Head : The Techno Hut
  9. Must-Follow Personality : Anwar Hadi
  10. Online Shop Of The Year : Karysma Beads and Sequins
  11. Online Story Of The Year : Suzuki AFF Cup
  12. Picture Of The Year : Beautiful White Orchid
  13. Top Kay Poh : Lee Zi Wen
  14. Top LOL : BlogSerius
  15. Top Makan-Makan Expert : OhMalaysia
  16. Video of The Year : Anwar Hadi


First of all, serius aku cakap, aku tak kenal Anwar Hadi dan blog dia pun. Tapi dia menang 3 award sekaligus hah! Memang good lah! Aku cuma kenal blog Justkhai je. But he's not even in the finalist. Mungkin sebab dia punya blog in BM kot. Entah la. Patutnya tak boleh le macam tu. Sistem penapisan yang tak best betul la orang DiGi tu.

Ramai orang tak puas hati blog The Techno Hut tu menang. In fact, Amanz is much more popular, better and other ..er ..er lagi la. Blog TTH tu pon berdasarkan kajian, tak sampai setengah tahun pun beroperasi. Tak menarik langsung gila website tu. Justkhai lagi bagus tapi dia tak dapat masuk finalis pulak. Tapi antara finalist semua, sepatutnya amanz la menang. Blog popular, takkan aku ta pernah bukak kot. Haih... Tak paham la saya...

The only Oh! Media's sites yang masuk finalis cuma OhArtis! je under category Top Kay Poh (eh, ye ke?). Tapi tu pun tak menang. Yang menang tak tahu la aku siapa. Aku tak suka blogwalking blog-blog popular mahupun tak popular. Sebab nanti, 2-3 jam tak habis baca artikel banyak2 kat blog diorang tu. Hahaha.

Papepun, tahniah la pengendali Blog Serius tu. Guna platform Blogger je kot (yang lain guna Wordpress mostly. agaknya la) tapi menang je. Tahniah tahniah! Walaupun aku tak tau and tak kenal sape admin blog tu. Hehe.

Papepun, my hope is that the judges will be more relevant in choosing the winners for the next time's award. And aku nak Justkhai menang sebab kalau sesape yang memang follow dia, dia ta pernah pun tunjuk muka in the cyber world. Semua dia nak tapis. Kalau dia ambik award semalam, mesti la terbongkar identiti dia. Hahaha. Eh, jangan-jangan dia tarik diri tak? Tak mungkin....


Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment

What do you feel?