The time has come!

Err, hari ni hari ape ah? Ok hari Selasa.

Hari ni dijangka, Mohd Norazam akan memulakan langkah pertamanya dalam meniti titian kejayaan yang semakin lama semakin terhakis akibat hujan asid dan reput akibat berlakunya kegiatan parasitisme mucor sp. (eh ye ke?) ke atas titian yang ditumpanginya.

Bukan la. Maksud aku, aku telah dijadualkan untuk start study. Thanks to You for preparing the schedule for me. Tapi kan, five subjects in a day arh? Wahlawey! Tak pe saya akur. Kesian anda ye, it's like that you're my PA je sekarang kan? Wahaha! And sorry. I didn't start this evening. Ada hal maa kat sekolah petang tadi :-)





Cerita pasal hal kat sekolah, actually it's about some pictures that need to be 'sucked' from cikgu aku punye laptop atas arahan guru yang lain. Oleh itu, telah berjumpa la aku dengan cikgu tu. And at the second I'm dealing with that ICT thing, he started to start a discussion and as usual, I became speechless. Tak la silent sangat. Aku ada la jugak mengutarakan beberapa hujah. But at least aku tau apa sebenarnya yang terjadi. Eih, I tak kuasa nak menaip pasal benda ni. It's already 8.40 malam and apparently I've 40 minutes late dari jadual untuk mulakan operasi. Nanti ada orang marah pulak. Hohoho!

Akhir kata, selamat menunaikan ibadat haji :)
Wassalamualaikum...





Lagu ni best kot. Entah la... Aku memang suka lagu slow. :D






P/s: Aku dengar cerita, senior sekolah rendah yang aku pernah minat dulu-dulu dah terbang ke Mesir dengan akak dia buat medic. Pergh! Aku teruja gila dengar berita tu. Tu yang terus bersemangat kejap. Hahaha!
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment

What do you feel?