Lamaran Perkahwinan Paling KREATIF, GEMPAK & AWESOME!

Gua nak kongsi perasaan gua bila tengok video lamaran yang paling mengharukan ni. Ceywah! Untung la siot perempuan tu dapat BF kaya. Kalau aku jadi kaya pun, memang aku buat jugak jenis proposal yang best2 camni. Bukan ke aku cakap aku suka keunikan? :)

Layan lah ye . . .


Dengan lamaran cara yang macam tu, siapa je yang sanggup kata 'Tidak', tak gitu? Sebab tu lah perlu buat lamaran yang best camni. Haha. Lagipun, itu jugak salah satu cara dia nak buat pasangan dia tu rasa betul2 dihargai. Pergh!
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment

What do you feel?