Woah! Tangan aku!

Assalamualaikum. Aku tengah ngantuk ni. Hearh!

Kat sekolah dah start exam (tu pun nak bagitau). Tapi aku ada masalah problem yang begitu ketara ni kot.
Aku masih tak hantar lagi folio subjek paling kegemaran aku =.=!. Oleh itu, aku tak boleh study yang lain dulu. Bila dah hantar, baru boleh study yang lain dengan aman.

Then, aku nak perbetulkan balik sistem tidur aku. Sebelum ni kalau aku tidur lambat malam tu, maknanya petang dah dapat tidur. Tapi petang pun buat keje, jadi malam nak tidur awal pun memang tak dapat la sebab ada keje yang belum bereh!

Then, masalah sekarang ialah, jari aku luka. Kalau satu jari tak pe gak, ini dua. Kalau jari tak penting tak pe gak, ini melibatkan ibu jari. Kalau tangan kiri tak pe gak, ini tangan kanan. Wua! Kat sekolah and kat rumah, kadang-kadang tetiba je dengar aku jerit kesakitan 'ADUH!'. Aiya, camane sia gua nak menulis esok. Dah la kertas BM. Nak menulis and berfikir dah la aku memang malas. Tapi sebelum ni dah terpaksa je. Argh! Seteress bebenor betul la. Sampai makan pun terpaksa guna sudu. Poyo betul lah!

Papepun, aku sekarang nak proceed dengan kerja aku tu. Pastu aku nak tidur dengan aman dan damai. Pastu aku nak terus study sejarah smpai tahap nazak. Wuaa lagi! Sedih gila. Belajar 10 bab macam tak belajar pape je. And again, sorry that this post tak de gambar. Hahaha! Assalamualaikum......
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment

What do you feel?