Lama benar rasanya...

In my previous Facebook status about weeks ago, I stated that I'll post something in my blog about my anger of the hospital's management in allowing the visitor to visit the patients.

Herm... Aku malas da nak bincang pasal benda tu lagi. Memang noob je lah yang aku rasa.

Perasan atau tidak, this is going to be my first entry for 2012. Orang da sambut new year of chinese da kan tapi aku baru nak post. Haha. Biasa laa.. Benda tak penting, nak buat pun tak de dorongan. Papepun, entri kali ni sememangnya something yang membosankan. You better not to continue your reading la. Haha. (aku tau tak de  benda yang patut di'haha'kan)

Hmmm.. Tahun ni aku form 5. Apa yang aku rasa lain sikit untuk tahun ni. Semangat tu yang lain. Semangat untuk lebih fokus. Aku tengah risau sangat ni. Ye la kan, risau la kalau target ta dicapai.

Oleh itu, untuk menjadikan tahun ni lebih bersistematik, aku ada buat jadual. Haha. Tapi memang betapa susahnya aku untuk mendisiplinkan diri ikut jadual sendiri.

Lagi satu benda yang penting yang aku ada buat ialah, to-do-list. Oleh kerana kat bilik aku tak de white board, dinding almari baju aku jadi mangsa. Tak pe, gunakan ruang sebaiknya kan. Dengan adanya list tu, aku takkan miss satu benda pon kot. Tapi makin hari makin bertambah listnya. Pergh!

Aku da bosan da ni. Post ni pon macam tak bersistematik. So aku hentikan sekarang. Bye bye and assalamualaikum...
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment

What do you feel?